ezikpiç bn ilk macta eto ile attım daa yemedim hadi hyrlısı bide demo kapanmam yaması yaparlarsa güzel olur
Beşiktaş Orjinal Mesajı Yazan: m0K0k0 4. maçımda gol alabildim :) saha ile uzaktan şutla attım messiden yedim messi dehşet oyunda ya her maç bana gol atıyo :eek:
FaRCoN ya herkes goller yağdırıyo bizimki hâlen iniyo:(Japonyada olsaydım şimdiye 10 kere indirmiştim.
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: FaRCoN ya herkes goller yağdırıyo bizimki hâlen iniyo:(Japonyada olsaydım şimdiye 10 kere indirmiştim. harbi herkes gol yagdiriyo.benim son 38 dakikam kaldi.insallah birazdan bulusacagim bende gollerle:)
erims91 ilk golü sahayla attım.kornerler müthiş.orta yapma da mükemmel.demin bi frikik kullandım ronaldinho yla çatalda patladı:)
FaRCoN resimlere yavaş yavaş bakıyordum 4.resimde kaleci çizgide tuttu zannettim.5 resimde gol olunca güldüm:)Nasıl oyunu beğendinmi benimki hâla iniyor.
juzam 7 maçta toplam 12 gol attım 2 tanede yedim ilk golümü rooneyle ile werder'e karşı rövaşata ile attım ilk golümü yine guadalajara ile oynarken son saniye karambolde rooney ile yedim.
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ abi oyun super,full versiyonu beliyorum cok guzel. ilk golumu glardinho ile attim barcelona'ya 2-0 kazandim.2 mac oynadim zaten.ikincide de ilk golu yedim Saha'dan.3-2 yenildim.
Sezo1905 evet ya oyun müthiş.ben bi de bunun için gece haberi duyar duymaz indirmeye başladım.4te yattım bil kapatmadan.sabah 9da kalktım demo hazır.yükledim oynadım.ilk maç 1-0 yenildim.ama oynanabilirlik şu pes kadar güzel umarım iki oyun bu alanda yarışmaya devam eder.;)