Ilk golümü daha ilk maçin ilk dakkalarinda attim. Ortayi açtim, Rooney gelisine vurdu kaleciden dönen topu yine Rooney tamamladi. Kaleciden dönen toplar çok tehlikeli oluyor. Xavi ve C.Ronaldoylada mükemmel goller attim, biraz sonra buraya koyarim. Demoda attiginiz golleri kaydetmek istiyosaniz golün tekrarini izlerken 4 tusuna basin (gamepad için, klavyeyi bilmiyom) yada rakip oyunu baslatirken pause ya girip ordan Instant replayi seçin, sonra alt+tab yapip windows a döndükten sonra Fraps açin, bu programla golü pc nize kaydedebilirsiniz.
Edit: Iste Goller
1) Xavi :
">
2) C.Ronaldo:
">