lesh.men arkadaşlar benimki Geoforce mx 400 işte ekran görüntüleri ama pek buraya resim aktarmayi bilmyom ama yavaş yavaş koycam gokhan abi bir numarisin hemen topu ekledin :)) işte link http://img115.imageshack.us/my.php?image=ads305zae1.jpg mx görüntüsü benim pc de bidahada arkadaşlar mx de çalışıyomu çalışmıyomu demeyin
lesh.men resimde süper bi gool attim çok süper gooler oluyo ortalarda rövaşata yarım vole fifa süper yaptı bu seriyi
Juvixted Orjinal Mesajı Yazan: Ferman31 benim internet limitsiz olsa bi dakika durmam ama işte napalım kader. maaalesef bnde indiremiorum abim olmasa bn lımıt mımıt dınlemem :)
The Patriot Orjinal Mesajı Yazan: Wolf_Hunter Hayır Rüştü barça da değil şimdi baktım... Gereken cevap geldi.Ama birileri Rüştü Barca"da demişti.Demekki düzeltmişler.:)
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: emre7b arkadaşlar allah aşkına biri eto nun resmini koysun lütfeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnn al koçum madem çok istiyosun;)
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: The Boy offf yaaa şu oyun bi çıksa... :D aynen ya..demo ile agzimiza bir parmak bal calip biraktilar:D 15 gun sonra cikar insallah.
polat1907 oyuncuların suratları 2006 da daha güzeli arkadaşlar bence etoonun surat ne öyle allahşkına 2006 da daha güzel full çıksanda görelim hadi hayırlı olsun