Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: FaRCoN
Eveet ben hatırladım pestede oluyor bu çok sık karşılaşıyorum bu hataya peste:)
Ama FiFa07'de İlk Kez Görüyosun Dimi :p
İşte Fark... :p
Evet fifa bu sene bayaa düzeltmiş.Bazı yönlerde pes üstü olsada(Ki bu çok az:p)Fifanın üstünlüğünü anladım:p
Bende Bir Resim Ekleyim Dedim.
