morinho Orjinal Mesajı Yazan: m0K0k0 kardeşler süre uzatma yaması varmı :confused: çıkar elbet yakında doyamıo insan harbi çok iyi yapmıslar
lesh.men ben limit mimit dinlemem indiriyom :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD türkiye cosacak :)) arkadşlar 4 dk sarmaz scn yöneticileri dakkasını uzatsalar süper olurr bide türk takımı ekleser world cup da eklenmeişti
joker64 Orjinal Mesajı Yazan: Ferman31 benim internet limitsiz olsa bi dakika durmam ama işte napalım kader. benimkide limitli indiremiyorum ama 2-3 gün sonra satmaya başlarlar bile:)
galatasarayli67 yaw beyler barcelona lı futbolcuların overall leri az değilmi sizce?bence ronaldinho ve messi az.
lesh.men haklısın ama demoda böle fifa 06 nin demosunu indirdimde öle azdı sonra fullende düzeltmişler onlarıda düzeltirler
yusuf_90 buyrun oyundan bi kaç ekran görüntüsü: http://img169.imageshack.us/img169/3484/adsztt7.png http://img87.imageshack.us/img87/1341/adsz1st5.png