ya kardesler, ya ben anlatamadim ya da sizi anlamadim :(
tmm yorum morum ama daha onceki kapaklardan hic bi farki yoktu ama birden kotu dediler neden mi? cunku sadece FENERBAHCE oldugu icin,
bilmiyorum neden yoksa APPIAH yuzunden mi???
(hani turkiyedeki en iyi oyuncu oldugu icin, ben demiyorum dunya diyor)
o degil de gercekten ilk yorumlar cok belliydi baska bisey kokuyodu ;)
o yuzden bende rengi mi gosterdim kusura bakma (bunu son mesaji yazana soyluyorum)
oldu bitti ya takim kavgasina getirmeyin,
birde yas olarak,, beni anliyorlar mi diye sordum yaslarini :)
boo mmooo igrenc diye yorum yapilirsa olacagi budur, anladin mi ;)
kusura bakmayin ya, bu fopice baska mesaj yazmayalim
(ben sadece fenerbahceli oyunculari kullandim ve gercekten hos oldu dedim, bunun neresi kotu, hem bu sekilde baska taraftarlari DARTMIS OLDUK, gordunuz demi...
yorumlari pffff hadi kib ;)