PanterYusuf sizleri arastirmaya davet ediyorum, cok basit google'dan resimlere bakacaz ve aradaki farklari gorecez, ve ozaman anlayacaksiniz neden 3 saat surmus oldugunu ;)
PanterYusuf modlar kitlesin bu konuyu, gordunuz iste resmen cekememezlik yaptilar, sonra da bisey olmamis gibi beni sucladilar, evet bende karsilik verdim ama onlarinkine karsilik verdim,,, kendimi korudum...
WinStrew PanterYusuf tartışmayı sen başlattın adam beğenmediğini söylüyo sen Fenerbahçeli olmadığı için diyesoun yok photoshopu kötülüyosun. Kişisel görüşüm: İğrenç. Ama Fenerbahçe olduğu için değil güzel yapamamışsın herkes onu kastediyo anlamıyosun. Hadi herkes GS & BJK li olduğundan beğenmedi, adam kendi görüşünü söylüyo. Böyle yapacağına hiç yayınlama daha iyi görüş istiyosun görüşleride beğenmiyosun.