alt ustu bi cover ne olacak, yeterki begenmeyin :D
ama inanin berbat diyenler var ya onlarin kesin FB dusmani oldugunu dusunemeden edemedim :(
o GS VE BJK coverlari (bana gore cok amaaa cook siradan) olan coverlara normal iyi , guzel, hos, super, diye yorumlar yazilinca biraz suphelendim dogurusu,,
ama ne olacak onemli olan orjinali :d