"Oyuncularımın hırsından memnunum"
Galatasaray Teknik Direktörü Eric Gerets, Bordeaux maçından sonra yaptığı açıklamada, pozisyonlar bulduklarını ve maçı kazanabileceklerini söylerken, "Oyuncularımın arzusu ve hırsından memnunum" dedi..

"Biz daha önceden de biliyorduk karşımızdaki ekibin sağlam bir ekip olduğunu. Biz buna rağmen, pozisyonlar bulduk, maçı kazanabilirdik. Burada daha yarışın başındayız. Biz herşeyi denedik kazanmak için diğer maçlarda ya da nerede olursa olsun beraberlikten daha fazlasını alacağız. Şunu da biliyoruz ki takımımızdan memnunuz, oyuncularımız eforlarını sonuna kadar kullandılar. Her oyuncu verilen görevi en iyi şekilde yaptı, oyuncularımın arzusu ve hırslarından memnunum.
Hakan Şükür'ün neden oynamadığı sorusuna Belçikalı teknik adam, "Hakan'ın bugün kadroda olmamasının sebebi, 2 gün hasta yattı. Ümit Karan'ın Denizlispor maçında oynanaması uzun bir sakatlıktan çıkması ve riske etmek istememezdi. İki maçı kaldıramazdı. Hakan Şükür hastalığından dolayı oynamadı.
Carrusca'nın niye oynamadığı sorusuna Gerets, "Basın mensuplarına ve taraftarlarımıza şunu hatırlatırım ki o bölgede Milli Takım'a yükselmeyi başarmış genç bir oyuncu oynuyo. Şundan emin olun ki 10.000 km uzaktan gelmiş bir futbolcu hazır olduğunda tabiki forma şansı bulacak. Teknik heyet ve yönetim arasında Carrusca transferi hakkında herhangi bir sorun yoktur." diye yanıt verdi.
Inamoto'yu nasıl buldunuz sorusunu Gerets, "Rakip burada hiçbir pozisyona giremedi. O'nun ilk görevi bunu sağlamaktı. Takımla birlikte O da iyi oynadı" diye cevapladı.
Galatasaray'ın gruptan çıkma ihtimali umarım %51'dir.
Galatasaray Teknik Direktörü basın toplantısında ise şunları söyledi:
Bordeaux maçı sonrasında takımına sahip çıkarak, ''Hiçbir futbolcumuzu eleştiremem. Pozisyon vermeden pozisyon bulduk, oyundan memnunum'' dedi.
Eric Gerets, düzenlediği basın toplantısında, Avrupa Şampiyonlar Ligi maçlarında pozisyon bulmanın zorluğuna değinerek, ''Avrupa Şampiyonlar Ligi'nde elimize çok az fırsat geçeceğini biliyorduk. Fırsatları değerlendirememek bizim için rahatsızlık oldu. Hücumda yeterince pozisyon bulamamakla birlikte, birkaç pozisyonumuz oldu. Burada forvet oyuncularımızı eleştirmek aklımızdan geçmiyor'' diye konuştu.
Hakan Şükür'ün kadroda olmamasının kesinlikle hastalığıyla ilgili olduğunu anlatan Belçikalı teknik adam, şöyle devam etti:
''Hiçbir futbolcumuzu eleştiremeyiz, çünkü herkes herşeyi yaptı. Tüm futbolcuları soyunma odasında kutladım. Hiçbir pozisyon vermeden biz pozisyon bulduk. Oyundan memnunum.''
Oyuncularla ilgili soruları tek tek yanıtlayan Gerets, Carrusca'nın oynamamasının nedeninin, o pozisyonda bir Türk gencinin (Arda) ligde ve (A) Milli Takım'da iyi oynaması olduğunu söyledi.
Gerets, Inamoto'nun, bu akşam Denizlispor maçından da üstün bir peformans gösterdiğini ifade ederken, rakibe pozisyon vermemelerinin ana etkenlerinden birinin de Japon oyuncunun iyi oyunu olduğunu kaydetti.
-''DEPLASMANDA 1 GALİBİYET ALMALIYIZ''-
Ligde hesap yaparken, gruptan çıkmak için kendi sahalarında 3, deplasmanda 1 puan almanın gerektiğini vurgulayan Belçikalı teknik adam, artık deplasmanda 1 maç kazanmaları gerektiğini anlattı.
-''NECATİ HAKETMEDİ''-
Gerets, maç sonrasında Necati'nin, taraftarların böyle bir tepkisiyle karşılaşmasının hoşlarına gitmediğini dile getirerek, ''Hiç iyi bir olay değil, kendisi haketmedi'' dedi.
Gerets, Ayhan ile ilgili bir soruya da, ''28 futbolcumuz var, hepsi de çok değerli. İsim vererek oyuncuları değerlendirirsek, tüm kadroyu konuşacağız. Bunun bir anlamı yok'' diye konuştu.