İzlediğim en kalitesiz cl maçıydı.Galatasaray bu futbolla uefaya giderse öpüp başına koysun.Eğer oyuna kurtarıcı olarak cihan ve mehmet topal giriyorsa zaten o takımın kalitesi bence değil cl uefa için bile yetersiz.Galatasarayın kadrosu gerçekten çok kötü.Buna birde geretsin yanlış tercihleri eklenince böyle bir galatasaray ortaya çıkıyor işte.Ayrıca ayhan neden oynamıyor hala anlamış değilim.