Bence taraftar cok da kotu degildi. Ilk yari iyiydiler, 2.yari sustular. Bu arada, kirk yillik "Saldir Karakartal" ve "Besiktasim Oley" tezahuratlarini calip cirpanlara buradan bir cift lafim var : Allah belanizi versin.
Bu Bordeaux cok capsiz bir takimmis. Iki takim da 0-0'a yatmis gibiydi. Ne diyeyim, ben oyuna girsem skoru degistirirdim sanki :)
Cok sIkIciydi mac, ara ara BJK TV'ye zaplayip Karakartal Forum'u izledim.
Bakalim siradaki macta ne yapacak Galatasaray, L'pool'a karsi da boyle oynayip beraberlik koparabilecekler mi..