bart_ Bende idirmicem . Ama bu tepki falan değil:) Benim ADSL Kotalı olduğu için:D Nasılsada yaında oyun çıkacak full'unu alırım diye,indirmicem .
EATR_Wolf Arka sayfaları okudum ve bir açıklama yapma ihtiyacı hissettim: Orjinal Mesajı Yazan: EAUK_Proganist EA Sports bundan bir ay öncesine kadar demoyu 1-6 Eylül arası çıkarmayı planlıyordu. Ama oyundaki bazı db dosyaları demo nedeniyle silinince ortaya inanılmaz buglar çıktı.Bu yüzden demo ertelendi.PS demosunun db yapısı daha değişik olduğu için onda herhangi bir hasara rastlanmadı ve piyasaya Sun gazetesinin yardımıyla sürüldü.
EATR_Wolf Son durum şudur: Orjinal Mesajı Yazan: EAUK_Protagonist FIFA 07 Demo PC için şu an ufak bir güncelleme yapılıyor. PS2 demosu bildiğiniz gibi Sun Bürolarında ve tüm seçkin kitapçılarda. Bizim şu an PC demosu hakkında hiç bir şeyden haberimiz yok.Ama şunu biliyorum ki bu hafta sonu EA demoyu çıkarmayacaktır. Daha çok haber olduğunda bu sabit konu güncellenecektir... Sabit Konu Burada: http://footballcommunity.ea.com/forum/viewtopic.php?t=29837
orkunbjk socceraccess'de şöyle bir ed2k link var ama ne kadar doğru bilmiyorum. ed2k://|file|Fifa%202007%20-%20Demo.iso|160663552|1DEB04858DD1D6CBB648D5E267E3 82C0|/
Juvixted Orjinal Mesajı Yazan: bart_ Bende idirmicem . Ama bu tepki falan değil:) Benim ADSL Kotalı olduğu için:D Nasılsada yaında oyun çıkacak full'unu alırım diye,indirmicem . aynen :)
emperor1907 Orjinal Mesajı Yazan: orkunbjk socceraccess'de şöyle bir ed2k link var ama ne kadar doğru bilmiyorum. ed2k://|file|Fifa%202007%20-%20Demo.iso|160663552|1DEB04858DD1D6CBB648D5E267E3 82C0|/ Dostum bu sanırım Ps2 demosunun linki. Pc için daha beklememiz gerekecek anlaşılan...
Immune Valla demo heyecanım bitti benim demoyu PS de oynayan Akın'la uzun uzun konuştuk anlattı iyice ben de artık demo için heyecanlanmıyom fullü bekliyom :P
Immune Burda anlatmış zaten..Ama birebir konuştuklarımı anlatamam tabi burası chat alanı değil forum..Yani tüm anlattıklarını bi mesaja toplasam yine onun konusuna yakın bişey çıkar ;)
EATur_Wolf Orjinal Mesajı Yazan: exiting nasılmış anlatsana biraz İndir PS2 Demosunu yaz bir CD'ye.Git bir PS salonuna, FIFA keyfine sende var ;)
EATur_Wolf *Oo süper, ben kurmayı bilmiyorum.Tek bildiğim verilen linkten dosyayı inidrip,cd ye yazman gerektiği...*