NKFVAS Orjinal Mesajı Yazan: EATur_Wolf Orjinal Mesajı Yazan: exiting nasılmış anlatsana biraz İndir PS2 Demosunu yaz bir CD'ye.Git bir PS salonuna, FIFA keyfine sende var ;) wolf sen torrentenmi indirdin??
FaRCoN evet ya wolf sende varmış.Bi upload sitesine upload etsene buradaki herkes indirsin.Torrentle inmiyo paylaşan yok lüütfeen.
erims91 Orjinal Mesajı Yazan: TURKISH POWER PC için demo 11 Eylülde çıkıyo nerden biliyon.sen kahin misin??
RaphaeLmiX Orjinal Mesajı Yazan: erims91 Orjinal Mesajı Yazan: TURKISH POWER PC için demo 11 Eylülde çıkıyo nerden biliyon.sen kahin misin?? dalga geçme bence belki bir bildiği vardır ayrıca iyi bir tahmin bile olabilir çünkü PS2 demosu çıktı ve Demo hafta sonu çıkamayacağı için hafta içinde olmasının demonun çıkması için bir neden olabilir ;)
RaphaeLmiX Orjinal Mesajı Yazan: erims91 bildiği varsa kaynak göstersin.yoksa söylesin atıyom diye.ayrıca dalga geçmiyom ki ben. belli ki tahmin ediyor ... hem illa ki kaynak mecbur değil ki..ve atıyom diye kimse bişey demez (en azından ben öyle zannediyorum)Dalga geçmiyorsan ne mutlu sana.. hadi K!B bol beklemeler
PetRe arkadaşalr yarın ayın 11 i oyunun cıkmasına 18 gun kaldı ve hala demo cıkmadı pc için sanırım cıkarmıcak ea
ozon ya bu eanın yaptığına ne denir artık. adamlar yok söyle yaptık böyle yenilik ysptık diyolar ama bu yenilikleri göreceimiz bi demo çıkarmıyolar.eğer çıkmazsa zaten millet ne aldıını bilemicek.
RaphaeLmiX Orjinal Mesajı Yazan: ozon ya bu eanın yaptığına ne denir artık. adamlar yok söyle yaptık böyle yenilik ysptık diyolar ama bu yenilikleri göreceimiz bi demo çıkarmıyolar.eğer çıkmazsa zaten millet ne aldıını bilemicek. +1
sertac0567 Bugünde çıkarmazlarsa hiç çıkarmasınlar artık. Zaten 2haftaya kadar full sürümü çıkacak.:cool:
aliwhite Orjinal Mesajı Yazan: NeW_YoRK_YaNKeEs Orjinal Mesajı Yazan: ozon ya bu eanın yaptığına ne denir artık. adamlar yok söyle yaptık böyle yenilik ysptık diyolar ama bu yenilikleri göreceimiz bi demo çıkarmıyolar.eğer çıkmazsa zaten millet ne aldıını bilemicek. +1 Bence millet demo cıkmazsa oyunu almıcakk ki(orjinali için kastettim).O yüzden bana göre ne aldığını bilmelerine gerek yok.Zaten almıyacaklar.
Fabio Capello Orjinal Mesajı Yazan: sertac0567 Bugünde çıkarmazlarsa hiç çıkarmasınlar artık. Zaten 2haftaya kadar full sürümü çıkacak.:cool: full sürümüde ertelemezler inş.
cafo10 11 eylül de çıkacaksa bugün çıkması lazım ama bi hareket yok 6 eylül denildi 11 eylüle kadar uzadı demo bu kadar gecikirse oyun ne zaman çıkar o kadar profesyonel oyun programcısı ea sports firmasında çalışıyodur nasıl çıkaramadılar demoyu anlamadım
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ **EA resmi forumu**nda demoya ozel bolum acildi.ben bu aksam bekliyorum demoyu.en gec yarin aksam cikmasi lazim.son duzeltmeler yapiliyor
Megatony Soranlar olmuş PS2 demo nereden indirebiliriz diye, buyurun http://files.filefront.com/fifa07/;5488137;;/fileinfo.html Eğer süper bir bilgisayarınız varsa şansınızı deneyin, PS2 Emülatörü, http://rapidshare.de/files/32690485/Pcsx2_0.9.1_files.7z.html