R2.Savage Pff flood yaptıyorum galiba ama bu menuler nolmuş böle.Çekilir gibi değil.Zaten vizelerim başlıyor fazla vakit ayıramam.Anlaşılan online ortamına geç girecem :S Bu arada owerall rankingse bi gireyim dedim ne göreyim 61000 kayıtlı kullanıcı :eek: Oyun yeni çıkmadımı acep :rolleyes:
maNga-Ra Benimki önsipariş değildi ama 30 Ekimde Item Shipped oldu yani gönderildi. Bu hafta içi veya haftaya gelsin artık canım :)
KungLao Orjinal Mesajı Yazan: zilyas1 VALLA BEN KESİNLİKLE ÜMİDİ KESTİM ÇÜNKÜ AYDINA GELDİ MUGLAYA GELMEDİ VE ARADAN KAÇ GÜN GEÇTİ BURAYA GELMEME İMKANI NERDEYSE İMKANSIZDIR ŞİMDİYE ÇOKTAN GELMESİ GEREKİRDİ DEMEKKİ OYUNUN BAŞINA BİŞEY GELDİ POSTACI GELİP BIRAKIP GİTTİ ÇALINDI DESEK POSTACIYI KENDİM GÖRDÜM VE PAKET YOK DEDİ BEKLEMEK SORUN DEGİL O KADAR BEKLEDİK YİNE BEKLERİZ AMA BU OYUN GELMEYECEK. kardes senin icin en guzel ornek ben olmalıyım heralde ....bende umidimi kesmistim dedim gun orj oyun geldi... frucktoser kardes sana yardımcı olur ingilzce olarak bir yazı yazmanda ..ama bence gereek kalmadan senin oyunda gelicek...bak aha suraya yazıyorum :)
fructoser Dün gece yaptığımız 4 kişilik (hepsi Türk) maç 3 kişiye karşı 1 kişi yaptık yanlışlıkla :) Yani böyle bir ihtimal de varmış, onu da gördük. Ben, neocan, ilkarabulut aynı takımda, Kung Lao karşı takımda
KungLao Dün gece yaptığımız 4 kişilik (hepsi Türk) maç 3 kişiye karşı 1 kişi yaptık yanlışlıkla :) Yani böyle bir ihtimal de varmış, onu da gördük. Ben, neocan, ilkarabulut aynı takımda, Kung Lao karşı takımda tek kişi olmama ragmen guzel..maçtı..yine mac bitmeden 2.yarı koptu :(..fructoser kardes birkere de sabah deniyelim ..belki kopmaz... Zizou.TR yaaa şunları gösterip durmayın oyunum gelmedi zaten bunalımdayım :@ KungLao sipariş veren arkadaslar (oyunu gelsin veya gelmesin ) sendit.com a bir girin bakalım...ben girdim ve my order history e girdiğimde daha once (yani oyun elime ulasmadan da girmistim böyle birsey yoktu)oyun elimde suan ve sole yazıyor.sendit.com da:Complete Order History.... Zizou.TR You have no outstanding orders. You can view your complete order history. KungLao Orjinal Mesajı Yazan: zilyas1 You have no outstanding orders. You can view your complete order history. sanırım ben karıstırdım ...o yazı herkeste var :( sorry ...sende de ole yazıor sa bendekinn aynısı..hımm kardes bak sana sole sölim ben İST dayım önce benimki gelmesi gerekmezmiydi.. frucktoser kardes aydın'ın,adresini vermis ama once ona gelmis bana ondan 2-3 gun sonra geldi yani demek istedim sey ptt garip birsekilde dağıtım yapıyor... :( oyuzden kendini bunu dusunerek bari sabret... fozdemir arkadaşlar ben debugün weblebi den aldım inşallah en geç çarşamba elimde , hadi hayırlısı MuHoS bugünde oyun gelmediği için öğleden sora ptt nezdinde bi araştırma yaptım öncelikle şişlideki ptt ye gittim durumu anlattım böle böle ilk önce bi defterler vardı gümrüklü mallar için oraya baktılar bişey göremediler,sora dedilerki okmeydanı-kağıthanede dağıtım merkezi varmış ordan gönderiyolarmış,oranın telini verdiler aradım anlattım aynı durumu ceavplarında pek tatmin olmadı oraya gitmeye karar verdim.Ama istanbuldaki yoğun hava şartlarından dolayı bi vesait bulamadım zaten saatte geç olmuştu.durum böyle senditin dediği salı gününe kdr beklicem olmazsa mail olayına girecem ama umitlerim iice azaldı :( İsteyenler için okmeydanı dağıtım merkezi nosu:0212 210 20 56 arayın sizde bi sorun fructoser Orjinal Mesajı Yazan: Kung_Lao tek kişi olmama ragmen guzel..maçtı..yine mac bitmeden 2.yarı koptu :(..fructoser kardes birkere de sabah deniyelim ..belki kopmaz... Biz bu sabah denedik. Saat 9'larda falan SerkanTR ile 4-5 maç yaptık. 2 tanesi koptu sanırım yine, diğerleri ise kopmadı. Ama çok hızlıydı menüler, serverlar. Süperdi yani. Sabah yapmak lazım. Yarın sabah yapacağız zaten. Saat kararlaştırırız bu akşam. SerkanTR, fikretcan ve ben varım zaten :) Büyük ihtimal SavageTR da gelecek. Hatta skyrnnr86 da gelecek sanırım. Belki başkaları da gelir :) Yarın sabah PES 6 oynayacağız inşallah :) KungLao Orjinal Mesajı Yazan: fructoser Orjinal Mesajı Yazan: Kung_Lao tek kişi olmama ragmen guzel..maçtı..yine mac bitmeden 2.yarı koptu :(..fructoser kardes birkere de sabah deniyelim ..belki kopmaz... Biz bu sabah denedik. Saat 9'larda falan SerkanTR ile 4-5 maç yaptık. 2 tanesi koptu sanırım yine, diğerleri ise kopmadı. Ama çok hızlıydı menüler, serverlar. Süperdi yani. Sabah yapmak lazım. Yarın sabah yapacağız zaten. Saat kararlaştırırız bu akşam. SerkanTR, fikretcan ve ben varım zaten :) Büyük ihtimal SavageTR da gelecek. Hatta skyrnnr86 da gelecek sanırım. Belki başkaları da gelir :) Yarın sabah PES 6 oynayacağız inşallah :) kardes yarın sabah olamıcam .. ama olmak isterdim ..bir işim çıktı. :( .. :( pazartesi sabah işe gidiyorsun sanırım işe gitmeden önce nasıl olur.. diğer arkadaslar hafta içi sabah girebilecekmi acaba...? metedoruk bende sabah oynamak isterdim ama uyanamıyorum:D gerçi hergün sabah 6 ya kadar onlineyim. 3 ten sonra hiç bir problem yaşamıyorum 1 2 kopma oluyor o kadar menüler hızlı. arkadaşlar hangi serverde hangi lobidesiniz. bir yer belirlesenizde gece veya gündüz oynarken o lobby e girerim. türkle maç yapmak istiyorum yaaaa canonline en mantıklısı en az kişinin olduğu ülke serverına girip,oradan da yine en az olan pc grubuna dalmak..orada 1-2 oda da yabancıları da sokmadan toplanıp maçlarımızı yapabiliriz.. haftasonu 3ten aşağı yatamıyorum,haliyle en erken 10-11 gibi maç yapmam mümkün ama haftaiçi sabah 10'a kadar müsait oluyorum,denk gelirsek yaparız ama konami çöz bu işi diyorum,başka da bişey demiyorum! metedoruk 11den beri 2 maç yaptım 2side koptu 1saatönce koptu oldu hala 1 maç yapamadım can sen hangi server lobidesin şu an tam eziyet yaa canonline ingiliz/pc/10 dayım ama ben de yapamadım henüz.. ama bekle,ben seni bulurum,yaparız 1-2 yarım maç :) metedoruk englis french pc1 2vs2 trabzon odasındayım gel hızlı bura türkte var canonline dostum birara geldim,maç yapıyordum bekledim;maçın bitince tekrar dönüp maça başladınız,gittim..başka zamana inş.. saat 4 e doğru tıkır tıkır oynar oldum zaten :) fructoser KONAMI yeni server falan aldı heralde. Nazar değmesin bugün mükemmel tam anlamıyla. Sabah 8:30'da 5 Türk birden uyandık. O saatten beri maç yapıyoruz :P Şu anda yemek molası verdik. Umarım hep böyle düzgün çalışır ya serverlar. İnanılmaz maçlar yaptık, çok güzel bu PES 6 Online'da. Bilgisayara karşı kötü de, online'da mükemmel bir oyun. Süper turnuvalar bizi bekliyor eğer bozulmazsa serverlar :) « Önceki Sayfa Sonraki Sayfa »
KungLao sipariş veren arkadaslar (oyunu gelsin veya gelmesin ) sendit.com a bir girin bakalım...ben girdim ve my order history e girdiğimde daha once (yani oyun elime ulasmadan da girmistim böyle birsey yoktu)oyun elimde suan ve sole yazıyor.sendit.com da:Complete Order History....
KungLao Orjinal Mesajı Yazan: zilyas1 You have no outstanding orders. You can view your complete order history. sanırım ben karıstırdım ...o yazı herkeste var :( sorry ...sende de ole yazıor sa bendekinn aynısı..hımm kardes bak sana sole sölim ben İST dayım önce benimki gelmesi gerekmezmiydi.. frucktoser kardes aydın'ın,adresini vermis ama once ona gelmis bana ondan 2-3 gun sonra geldi yani demek istedim sey ptt garip birsekilde dağıtım yapıyor... :( oyuzden kendini bunu dusunerek bari sabret...
MuHoS bugünde oyun gelmediği için öğleden sora ptt nezdinde bi araştırma yaptım öncelikle şişlideki ptt ye gittim durumu anlattım böle böle ilk önce bi defterler vardı gümrüklü mallar için oraya baktılar bişey göremediler,sora dedilerki okmeydanı-kağıthanede dağıtım merkezi varmış ordan gönderiyolarmış,oranın telini verdiler aradım anlattım aynı durumu ceavplarında pek tatmin olmadı oraya gitmeye karar verdim.Ama istanbuldaki yoğun hava şartlarından dolayı bi vesait bulamadım zaten saatte geç olmuştu.durum böyle senditin dediği salı gününe kdr beklicem olmazsa mail olayına girecem ama umitlerim iice azaldı :( İsteyenler için okmeydanı dağıtım merkezi nosu:0212 210 20 56 arayın sizde bi sorun
fructoser Orjinal Mesajı Yazan: Kung_Lao tek kişi olmama ragmen guzel..maçtı..yine mac bitmeden 2.yarı koptu :(..fructoser kardes birkere de sabah deniyelim ..belki kopmaz... Biz bu sabah denedik. Saat 9'larda falan SerkanTR ile 4-5 maç yaptık. 2 tanesi koptu sanırım yine, diğerleri ise kopmadı. Ama çok hızlıydı menüler, serverlar. Süperdi yani. Sabah yapmak lazım. Yarın sabah yapacağız zaten. Saat kararlaştırırız bu akşam. SerkanTR, fikretcan ve ben varım zaten :) Büyük ihtimal SavageTR da gelecek. Hatta skyrnnr86 da gelecek sanırım. Belki başkaları da gelir :) Yarın sabah PES 6 oynayacağız inşallah :)
KungLao Orjinal Mesajı Yazan: fructoser Orjinal Mesajı Yazan: Kung_Lao tek kişi olmama ragmen guzel..maçtı..yine mac bitmeden 2.yarı koptu :(..fructoser kardes birkere de sabah deniyelim ..belki kopmaz... Biz bu sabah denedik. Saat 9'larda falan SerkanTR ile 4-5 maç yaptık. 2 tanesi koptu sanırım yine, diğerleri ise kopmadı. Ama çok hızlıydı menüler, serverlar. Süperdi yani. Sabah yapmak lazım. Yarın sabah yapacağız zaten. Saat kararlaştırırız bu akşam. SerkanTR, fikretcan ve ben varım zaten :) Büyük ihtimal SavageTR da gelecek. Hatta skyrnnr86 da gelecek sanırım. Belki başkaları da gelir :) Yarın sabah PES 6 oynayacağız inşallah :) kardes yarın sabah olamıcam .. ama olmak isterdim ..bir işim çıktı. :( .. :( pazartesi sabah işe gidiyorsun sanırım işe gitmeden önce nasıl olur.. diğer arkadaslar hafta içi sabah girebilecekmi acaba...?
metedoruk bende sabah oynamak isterdim ama uyanamıyorum:D gerçi hergün sabah 6 ya kadar onlineyim. 3 ten sonra hiç bir problem yaşamıyorum 1 2 kopma oluyor o kadar menüler hızlı. arkadaşlar hangi serverde hangi lobidesiniz. bir yer belirlesenizde gece veya gündüz oynarken o lobby e girerim. türkle maç yapmak istiyorum yaaaa
canonline en mantıklısı en az kişinin olduğu ülke serverına girip,oradan da yine en az olan pc grubuna dalmak..orada 1-2 oda da yabancıları da sokmadan toplanıp maçlarımızı yapabiliriz.. haftasonu 3ten aşağı yatamıyorum,haliyle en erken 10-11 gibi maç yapmam mümkün ama haftaiçi sabah 10'a kadar müsait oluyorum,denk gelirsek yaparız ama konami çöz bu işi diyorum,başka da bişey demiyorum!
metedoruk 11den beri 2 maç yaptım 2side koptu 1saatönce koptu oldu hala 1 maç yapamadım can sen hangi server lobidesin şu an tam eziyet yaa
canonline ingiliz/pc/10 dayım ama ben de yapamadım henüz.. ama bekle,ben seni bulurum,yaparız 1-2 yarım maç :)
canonline dostum birara geldim,maç yapıyordum bekledim;maçın bitince tekrar dönüp maça başladınız,gittim..başka zamana inş.. saat 4 e doğru tıkır tıkır oynar oldum zaten :)
fructoser KONAMI yeni server falan aldı heralde. Nazar değmesin bugün mükemmel tam anlamıyla. Sabah 8:30'da 5 Türk birden uyandık. O saatten beri maç yapıyoruz :P Şu anda yemek molası verdik. Umarım hep böyle düzgün çalışır ya serverlar. İnanılmaz maçlar yaptık, çok güzel bu PES 6 Online'da. Bilgisayara karşı kötü de, online'da mükemmel bir oyun. Süper turnuvalar bizi bekliyor eğer bozulmazsa serverlar :)