desenize kaçırdık bugünü ama umarım pazar günü olmasıyla alakası yoktur da adam gibi online pes'in tadını çıkarırız..konami sesimizi duymuş mu ne,istikrarlı ve kesin bir çözüm bekliyordum onlardan ama en az 3-4 hafta alacağını sanıyodum,daha erken olursa da kabulüm :)
ya bir deniyim dedim,Aman Tanrıııım..bu kadar hızlı menüler aklımın ucundan geçmemişti..hem de öyle boş günü falan da değil,çoğu server full'e yakın dolu.. fructoser'ı ararım ben genelde nerdedir diye,kesin diğer arkadaşlara da denk gelirim diye..polonya serverında bir lobideler ama doluluktan giremiyorum bu sefer de..aman kimsenin nazarı değmesin;susun oynamanıza bakın... :)