Orjinal Mesajı Yazan: fructoser
Orjinal Mesajı Yazan: m_tunahan
eyvallah sağolasın fructoser
sanırım PTT ile alakalı bi durum değil
bu problem sendit ten kaynaklanıyor gibi
Yine de PTT'ye gidip bir konuşsaydın...
hocam senin verdiğin numarayı aradım
gümrüğe tabi değil bunlar posta aracılığı ile direk geliyor dediler
yani yardımcı olamayız bu konuda dediler
burada ki ptt şubesine gittim acaba ayrı iki paket mi yapıldı diye
burada benim adıma sadece bir paket gelmiş
kısaca problem sendit te
ve yardımına ihtiyacım var...!!!
müsait olunca msn de görüşelim dostum