Oyunu gelmeyenler için belki faydalı bir bilgi olabilir. PES 6 siparişi yapan bir arkadaşla MSN'deki konuşmam: (ama bence çok telaş etmeyin, belki de sizinkinin durumu böyle olmaz)
02.11.2006 19:33:16 SCHOLAR Fructoser Selam
02.11.2006 19:33:25 Fructoser SCHOLAR mrb
02.11.2006 19:33:29 SCHOLAR Fructoser Naber?
02.11.2006 19:33:41 Fructoser SCHOLAR iyi sen
02.11.2006 19:33:48 SCHOLAR Fructoser iyiyim ben de saol
02.11.2006 19:33:55 SCHOLAR Fructoser :)
02.11.2006 19:33:59 Fructoser SCHOLAR :)
02.11.2006 19:34:04 SCHOLAR Fructoser Sana bişey sorucam
02.11.2006 19:34:15 SCHOLAR Fructoser Bana PTT den bir zarf geldi Sendit adına
02.11.2006 19:34:29 SCHOLAR Fructoser ama pes6 gelmedi
02.11.2006 19:34:32 Fructoser SCHOLAR alla alla
02.11.2006 19:34:34 SCHOLAR Fructoser Sadece zarf geldi
02.11.2006 19:34:44 Fructoser SCHOLAR ne var zarfta
02.11.2006 19:34:46 Fructoser SCHOLAR boş mu içi
02.11.2006 19:35:01 SCHOLAR Fructoser yok boş değil
02.11.2006 19:35:06 SCHOLAR Fructoser ödeme bilgileri var
02.11.2006 19:35:34 SCHOLAR Fructoser işte pes6 16,89 pound shipping 1,50 pound diye
02.11.2006 19:35:43 SCHOLAR Fructoser Sana pes6 adresine mi geldi?
02.11.2006 19:36:05 Fructoser SCHOLAR evet
02.11.2006 19:36:31 SCHOLAR Fructoser Sonra ben telefon ettim. PTT ye. Dediler o taahhüt zarfıdır. Paketiniz gümrüktedir. Gelip o zarf ile almanız gerekiyor dediler
02.11.2006 19:36:44 Fructoser SCHOLAR :(
02.11.2006 19:36:54 Fructoser SCHOLAR bilmiyorum benim gelmiş aydına babama
02.11.2006 19:37:15 Fructoser SCHOLAR nereye telefon ettin
02.11.2006 19:37:19 Fructoser SCHOLAR birçok kişinin gelmemiş
02.11.2006 19:37:20 Fructoser SCHOLAR :P
02.11.2006 19:37:24 Fructoser SCHOLAR telefonu ver de arasınlar
02.11.2006 19:37:28 Fructoser SCHOLAR belki onların da durum odur
02.11.2006 19:37:47 SCHOLAR Fructoser ptt yurtdışı geliş paketleme diye bir kısmını aradım
02.11.2006 19:37:51 SCHOLAR Fructoser 118 istedim noyu
02.11.2006 19:38:14 SCHOLAR Fructoser 0212 565 14 00
02.11.2006 19:38:14 Fructoser SCHOLAR var mı numara
02.11.2006 19:38:21 Fructoser SCHOLAR ok söyleyeyim herkes arasın :P
02.11.2006 19:38:38 SCHOLAR Fructoser Ama bu topkapı şubesi sanırım ya da gümrükten gelen topkapıda toplanıyo sanırım
02.11.2006 19:38:43 Fructoser SCHOLAR anladım
02.11.2006 19:38:46 Fructoser SCHOLAR söylerim millete
02.11.2006 19:38:55 Fructoser SCHOLAR ama senin durum ilginç
02.11.2006 19:38:58 Fructoser SCHOLAR anlamadım açıkçası
02.11.2006 19:39:00 SCHOLAR Fructoser Ben de direk adrese geldi senin sandım
02.11.2006 19:39:17 SCHOLAR Fructoser Babana da aynısı olmasın sakın. Belki gidip ptt den almıştır o da
02.11.2006 19:39:27 Fructoser SCHOLAR yok gelmiş adresine