Bugün oyun bana da ulaşmış,evde kimse olmayınca postacı apartmanın içine,yere zarifçe bırakıp gitmiş..(İstanbul/Maltepe) henüz kurup denemedim,sadece şifre aldım ama moral bozmayın arkadaşlar,inanıyorum ki herkese ulaşıcak oyunları ve konami de en kısa zamanda serverlardaki yavaşlığa ve kopmalara çözüm bulacaktır..
Az önce oyunu kurdum ve açmayı deneyince güvenlik modulü aktive edilemedi,bu nedenle oyun açılamaz tarzında bir hata verdi.(5007 numaralı)Almanca forumlarda(almancam sıfıra yakındır) bu konuda msjlar yazılmış ama tek anlayabildiğim alchol,daemon benzeri program varlığıyla alakası var gibi..Yani önerilecek bir çözüm yoksa yapılacak yine belli,kopya(crackli) oyun kurup orjinal oyun cd-keylerini kullanıcaz..