03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: Ferman31 çok güzel ama çimler benzememiş. evet yasin arkadaş haklı Samiyenin çimlerinde eskimeye bağlı olarak bazı delikler olması lazım.. :D Çimler işin kolay kısmı düzeltilir meraklanmayın.. :)
Yasin KAYA gürhanın da dediği gibi çim işin kolay kısmı.zaten club house un üstünde olmayacak stad.başka bi yere import edeceğim.çimler daha farklı olacak.
ermiss peki kardeş club houseye asm eklediğimiz düşünelim peki saraçoğlu için istediğimiz bir stad mı sençez senmii sölücen nası olucak import olayı zormu olcak nası bişey yayınlarsın dimi bu arada oyunu kasmıcaklar dimi oyunda bi sorun olmaz yani:confused:
ermiss pardon önceki mesajı görmemişim peki kayasin fbyi hiç oyunda denedinmi bi kaç demo görüntü alsaydın yani nası duruo bi görseydik çüünkü kimse saraçoğlu yapmadıda
Yasin KAYA arkadaşlar hiç bi stadda problem olmuyo.kasma yok.import olayı kolay.fb ninki de sorunsuz çalışacak kimse merak etmesin.
kurtaran Yasin abi bence stadı daha çok pankartla süslersen daha iyi olur çok sade olmuş gerçek ali sami yen'deki coşku yok.Bence alt kattaki tirübünede pankartlar koy ___özellikle kale arkasına.Ayrıca stad mimari açıdan on numara güzel gerçeği sandım bir an screenlere baktığımda dedim ki; yasin ben yaptım diye gerçek ali sami yen resimleri koymuş :)...O derece güzel olmuş bravo...Sana çamur atanlara iyi bir cevap vermiş oluyorsun bu güzel stadla aynen böyle devam et
mehmedinho50 abi süpersin gercekten ellerine saglik, muhtesem görünüyor, 4 büyüklerin stadlarini yayinliyacagin günü sabirsizlikla bekliyorum abi, kolay gelsin ;)