ee daha ne istiouz be helal olsun keşke sesli olsaydı neyse oynayınca sesi duyarısınız bide zemini yaptımı alın size asm bide bu sahaya çıkarken takım hep konfeti falan olurdu şovlar olurdu onlar yok stad 3d yapım dieemi yoksa eyirciyle ilgili bi olaymı ve son olarak kadıköyüde koycam demiştin