Orjinal Mesajı Yazan: KaYaSiN 86
arkadaşlar istanbuldayım hala.akşam yola çıkacağım inşallah.gelince tekrar başlayacağım çalışmalara.zagrirus yaptığın sami yeni merak ettim.bi ara foto gönderirsen sevinirim.
resım koyuyozda saolsun forum yonetıcımız hemen kaldırıyo:) benim samiyen bilmiyorum ya manyak oluyo galiba aklıma delı fıkırler gelıyo acelem yok abi benım 1 senede sürse harbi ali samiyen olcak yani,hatta bakıp feyz alsın bu samiyeni inşaa edenler :)