03Gs1905 Yasin arkadaşımızın yapmış olduğu bu mükemmel yama anasayfamıza eklenmiştir.İndirmek istiyen arkadaşlar dosya merkezinden indirebilirler.. Ellerin dert görmesin Yasin kardeşim..
Ft5ftl_88 Helal olsun sana kayasin kardeş allah razı olsun zaten asy de avrupa maçı yapılmıo bu özlemi bi nevi giderecem sayende
Yasin KAYA bi arkadaş server uyumlusunu yapacak burda yayınlarım onu da.hiç kullanmadığım için gerek duymadım.ama bi kaç kişi istiyorsa yayınlamak lazım onu da.
03Gs1905 Stadium Server versiyonu dosya merkezine eklenmiştir. Rapidshare(stadium Server) yazanlı linkten indiriniz :D
kuruyükgemisi hocam yalnız gündüz hava şartı yok ayrıca seyirci sayısını belirleme imkanımız yok yani iki yıldız yada tek yıldız yapınca seyirciler gözükmüyo normal maçlarda sorun deüilde lig esnasında sorun yaratır :( bi çözüm bulursan sevinirim
Yasin KAYA Orjinal Mesajı Yazan: c_as17 hocam yalnız gündüz hava şartı yok ayrıca seyirci sayısını belirleme imkanımız yok yani iki yıldız yada tek yıldız yapınca seyirciler gözükmüyo normal maçlarda sorun deüilde lig esnasında sorun yaratır :( bi çözüm bulursan sevinirim arkadaşım bu ayrıntıyı görmen iyi oldu.ben hiç dikkat etmedim.daha doğrusu hiç aklıma gelmedi açıkçası o şekilde yapmak.v2 de bu hataların hepsini düzelteceğim.ilginiz için teşekkürler.
black_stocking dostum saracoğluna geçersin artık ha artık ali sami yenin tapusunu aldık:D sami yen hangi stadın üzerine
NambaOne süper stadyum ellerine saglik. ama seyicileri cok kücük ve sIkI yapmissin ve bu nedenle bende oyun takiliyo o statta.