Orjinal Mesajı Yazan: KaYaSiN 86
walla tarih belli değil.ama biraz geç çıkar.yalnız bana fenerli arkadaşlar lazım.ya da bolca fb resmi olan bi site verecek arkadaş varsa yardımcı olsun.stad için.
kimseden fayda yok walla:D
ben kendi kendime uğraşıyorum.neyse yaptığım fb stadının baya farklı olduğunu gördüm.en başta gerçek stadın yapısına aykırı duruyordu.ufak ayrıntıları düzenledikten sonra sizlere sunacağım.ama alisamiyendeki gibi acele etmeyin lütfen.:)

http://img145.imageshack.us/img145/7383/1004903wg7.jpg
http://img180.imageshack.us/img180/4954/1004904zu0.jpg
http://img145.imageshack.us/img145/4866/1004905ez1.jpg
http://img91.imageshack.us/img91/8312/1004906fk0.jpg
http://img244.imageshack.us/img244/48/1004907el8.jpg
http://img145.imageshack.us/img145/2541/1004909gl7.jpg