Yasin KAYA arkadaşlar elimden geldiğince işleri aynı anda yapmaya çalışıyorum.zamanımı alıyor.anlayışınız için teşekkürler.
Ftown Arkadaslar beni belki Alman veya Evo-Webde görmünüzdür. Yasin icin Reklam, tanitim, ve Stad paylasim icin yardim ediyorum ve burada herkeze yardim etmek icin hazirim. Herkeze selamlar ;) Greets from Germany
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: Ftown Arkadaslar beni belki Alman veya Evo-Webde görmünüzdür. Yasin icin Reklam, tanitim, ve Stad paylasim icin yardim ediyorum ve burada herkeze yardim etmek icin hazirim. Herkeze selamlar ;) Greets from Germany Hoşgeldin.
sinanvilir yasin abi hayirli olsun olimpiyat stadi...sen galiba konami de calisiyosun yaw :p süper olmus. abi saracoglu stadini ekleyemedim ne olur bi yardimci olsan. dkz ile import yapiyorum program hic bir yanit vermiyo yani hicbirsey importlamiyor.
Ft5ftl_88 Bravo valla kayasin üstad nefis olmuş olimpiat hakkaten sen sanki konami de çalışıon galiba :)
Yasin KAYA arkadaşlar yanlış anlaşılma olmasın.sonra toparlayamayız.stadı ben fifa 2007 den convertledim.yani kendim çizmedin.sinanvilir senin de tam sorununu maalesef anlayamadım.ama stadium server i öneririm.ben de önceden kullanmamıştım ama büyük kolaylık sağlıyo.benden tavsiye.
burak35 kayasin06 kardeşim yaptığın ali samiyen stadını galatasarayla lige girdiğimde ev sahibi konumundayken kullanmak istiyorum.Ancak ayarlardan takım düzenleye girildiği vakit Galatasaray takımının stadyumunu değiştirme seçeneği etkin değil ve bu bütün WE TURKA 06 kullananlardaki sorun.Bunu nası çözebiliriz.Bi fikrin yada önereceğin bir editor programı vs. varsa sevinirim...
murti573 Orjinal Mesajı Yazan: burak35 kayasin06 kardeşim yaptığın ali samiyen stadını galatasarayla lige girdiğimde ev sahibi konumundayken kullanmak istiyorum.Ancak ayarlardan takım düzenleye girildiği vakit Galatasaray takımının stadyumunu değiştirme seçeneği etkin değil ve bu bütün WE TURKA 06 kullananlardaki sorun.Bunu nası çözebiliriz.Bi fikrin yada önereceğin bir editor programı vs. varsa sevinirim... PES FAN EDITOR Kullan
Yasin KAYA evet murti arkadaşın da dediği gibi pes fan editörle düzeltebilirsin. program çalışmaya bilir.eğer çalışmazsa alttaki java desteğini indir.çalışır o zaman. http://www.hemenpaylas.com/download/1814470/PESFan_Editor_5.01.zip.html http://www.java.com/en/download/manual.jsp
uA_gRs yasin krdsm oncellikle bu guzel yamayı yaptıın icin tebrik ediorum... ama ben stadları oyuna atamadım :( dkz studioda dedigin gibi edit:import : import all files yaptım ama karsıma bi sey cıktı we : no any file is important die bi sey cıktı ltfn yardım eder misin
NKFVAS KaYaSiN 86 stadlarin süper rhino ile yapiyorsun galiba bir döküman cikartirsan cok sevinirim :D rhino cok zor is
Yasin KAYA aksine bana rhino çok kolay geldi.diğer 3d programlara göre.ayrıca import edemeyen arkadaşlar hiç uğraşmadan stadium server kullanmalarını tavsiye ediyorum.
uA_gRs Orjinal Mesajı Yazan: KaYaSiN 86 aksine bana rhino çok kolay geldi.diğer 3d programlara göre.ayrıca import edemeyen arkadaşlar hiç uğraşmadan stadium server kullanmalarını tavsiye ediyorum. krdsm ya su stadium serverın linki warsa werebilirmisin ben bulamadım da:rolleyes:
Yasin KAYA yapacağım ama acele etmeyelim lütfen.ayrıca elimde topu topu 5 tane stad resmi var.ve stadın her yerini göremiyorum.istesem de yapamam yani.