arkadaşlar ben de ikisi de sorunsuz çalışıyor.0_texti sıfırladım.kit serverdan kullanıyorum hiç bi hata yok.yanlış klasöre atmış olabilirsiniz dosyaları.stadları nerden seçiyorsunuz.forma ekranından seçmeniz gerekiyo."page up / down" tuşlarıyla stadiumu bulun.9-0 tuşlarıyla stadları değiştirin benim aklıma başka bi sorun gelmiyo.
ayrıca biraz sonra stadium yapmak ve importlamak için tüm programları yayınlayacağım.

koyacağınız yer burası olmalı