03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: KaYaSiN 86 arkadaşlar bazı arkadaşlarımız benim yaptığım stadların fifadan convert olduğunu söylüyorlar.burdan herkese bunu söylemek istiyorum. fifa 2003 te ali sami yen olduğunu hepimiz biliyoruz.yaptığım stad kesinlikle convert değildir.sadece çizimlerden yardım aldım.ayrıca 2003 te kullanılan textureler ali sami yenden çekilmiş gerçek fotoğraflar olduğu için onu kullanma gereği duydum.gerçeğe benzemesi için böyle birşey yaptım çünkü.tekrar söylemek istiyorum yaptığım sami yen kesinlikle convert değildir. saraçoğluna gelince onun da fifa ecp sitesinin fifa için yaptığı saraçoğlundan convert olduğu söylendi.bunu da yabancı bi forumda ecp deki arkadaş kesinlikle stadın kendisine ait olmadığını açıkladı.saraçoğluda kesinlikle convert değildir yani. son birşey daha.suat arkadaşımız sağolsun FEM programı yapmış.burdan kendisine teşekkür etmek istedim ama sürekli benim stadıma convert dediği için içimden gelmedi açıkçası.başkasının kullanmasından şikayetçi olacağını düşünmemiştim.sonuçta herkese yardımcı olmak amacıyla programı yayınlamıştı.kendisine teşekkür ediyorum bu programı bizlerle paylaştığı için.inşallah benim stadlarıma convert demekten vazgeçerler.çünkü bu emeğe saygısızlıktır. teşekkürler, saygılar... yasin kaya... suatın okuyabileceği bir yere gönderdim yazısını.Umarım hatasını anlarda daha fazla üzmez seni ve bizi.Bundan sonraki stadlarında başarılar Yasin kardeşim.Hep böyle devam et
kerem_tkl kardeş keşke kadıkoy e kale yanlarına pano ekleseydin.Bide zemin güzel olmamış ve hava da güzel deil.ama yinede emeğine sağlık...
ermiss Orjinal Mesajı Yazan: ermiss ewet convert değil çünkü o sitede baktım saraçoğluna kale arkası yasinin yaptığıyla lakasız ve ışıklar farklı yerlerde ayrıca yasin stadda tel yok kale arkasında ve yanlarda tel oluo kale arkasında maraton ve feneriumda da demir gibi bişey var ayrıxca yasin ışıklar maratonun çatısının altında onları yapabilirmisin çözcem dedinde yardımcı oliim dedi ayrıca bişey unutmuşum asmde de yok tel ama yavaş yavaş olucak stadlar 03gs1905 de dediği gibi demo kabul edin arkadaşlar
S n i p e r Orjinal Mesajı Yazan: kerem_tkl kardeş keşke kadıkoy e kale yanlarına pano ekleseydin.Bide zemin güzel olmamış ve hava da güzel deil.ama yinede emeğine sağlık... Zemini kendin değiştirebilirsin GGS ile beğendiğin zemini farklı kaydedip Bu stada importla
anatolian amigo Bana yardim edin lutfen, DKZ ile sadece Sukru Saraçoglu statini yukleyemiyorum. Neden acaba ???
sinanvilir yasin abi ellerine saglik saracoglu da güzel olmus. ama yükleyemedim. dkz ile import tuslayinca dkz reaksiyon göstermiyor yani import etmiyor. bunun cözümü ne olabilir?
Yasin KAYA arkadaşlar şuan fifa 2007den olimpiyat stadyumunu pese çeviriyorum.bi aksilik çıkmadı.tamamladığımda yayınlamış olacağım.
mori55 kayasin cok iyisinde inonu stadini yapsan cok guzel olur sabirsizlikla bekliyoruz ataturk stadida nerden cikti simdi bekletme bizi
mehmedinho50 abi bune yaaaaa, süperrrrrrrrrrrr mükemmel görünüyor, ellerine saglik, galiba fifa 07 dekinden biraz degisiklik yaptin ;) Ha bide Avni Aker noldu yaw, biliyorum inönü felan var sirada ama avni akerle biraz ugrastiysan resim koyabilirmisin ;)
Yasin KAYA walla şu an atatürkü bitirmek için uğraşıyorum.fifa 2007 den convertledim.resimde bi değişiklik yok ama biraz oynama yapabilirim.avni akere başlamak için elimde yeterli resim yok.resim bulabilirsen ben de yavaştan başlarım.
black_stocking yalnız resim upload ederkenmi sorun olmuş bilmiom ama bulutlar biraz koyu olmuş onuda düzeltebilirsen mükemmel ötesi olmuşş ve tabiki de emeğine sağlık