arkadaşlar bazı arkadaşlarımız benim yaptığım stadların fifadan convert olduğunu söylüyorlar.burdan herkese bunu söylemek istiyorum.
fifa 2003 te ali sami yen olduğunu hepimiz biliyoruz.yaptığım stad kesinlikle convert değildir.sadece çizimlerden yardım aldım.ayrıca 2003 te kullanılan textureler ali sami yenden çekilmiş gerçek fotoğraflar olduğu için onu kullanma gereği duydum.gerçeğe benzemesi için böyle birşey yaptım çünkü.tekrar söylemek istiyorum yaptığım sami yen kesinlikle convert değildir.
saraçoğluna gelince onun da fifa ecp sitesinin fifa için yaptığı saraçoğlundan convert olduğu söylendi.bunu da yabancı bi forumda ecp deki arkadaş kesinlikle stadın kendisine ait olmadığını açıkladı.saraçoğluda kesinlikle convert değildir yani.
son birşey daha.**suat** arkadaşımız sağolsun FEM programı yapmış.burdan kendisine teşekkür etmek istedim ama sürekli benim stadıma convert dediği için içimden gelmedi açıkçası.başkasının kullanmasından şikayetçi olacağını düşünmemiştim.sonuçta herkese yardımcı olmak amacıyla programı yayınlamıştı.kendisine teşekkür ediyorum bu programı bizlerle paylaştığı için.inşallah benim stadlarıma convert demekten vazgeçerler.çünkü bu emeğe saygısızlıktır.
teşekkürler, saygılar...
yasin kaya...