ermiss 1. sayfada şimdi şunu anladımki hakketen stad çok karanlık pardon ama bi kaç uptade gelicekmi kayasin seyirci konusuna veya ışıka
Marty Yani tanıtım resmi, forma secme menusunde mi çıkıyor baska yerdemi. Birde Samiyen'in sahayla tribün arasındaki bosluk görüntüyü sıradan bi stad haline geteiriyor. Orj. samiyenin bir kısmı gözüküyor. Bazen Samiyen de oynadıgımı bile unutuyorum ama aut atışlardında gözüküyor. Keşke tribüne yakın bi stad secseydin yaparken..Ama güzel..
Yasin KAYA update iki stada da gelecek.ve stadı daha da yakınlaştıracağım.ssaraçoğlunun ışıklarını da halledeceğim.seyircileri de hallederim.
ermiss ok çok saol içim rahatladı o stad seçme menüsündeki resi öenmli dewğil ismi yazsın yeter son olarak kadıköyde çatı trbünlere çok yakın olmuş arada bi boşluk var
mustafa_kestek hocam çalışman güzel tebrikler ama tribünler sahaya çok uzak be hocam baya uzak ama neden yoksa sadece bende mi öyle? neyse tşk kolay gelsin
cenkforce Konunun tamamını okuyamadım ama ilk sayfada fb gs için stad çalışmalarını gördüm. Beşiktaş için de bir stad yapacak mısın dostum.
Zombie Ali **Kayasin Abi Ben Senin Stadı Alman Sitesinde Gördüm Senden İzin Aldıklarını da Sanmıyorum.İstersen Linki Özelden Atabilirim...**
Yasin KAYA izin aldılar arkadaşım merak etme.zaten hem benim adımı hem de bizim sitenin adını kullanıyorlar.ayrıca benim konumun linki de ekli oraya.yani hiç bir şekilde aykırı bi durum yok.yine de haber verdiğin için teşekkürler.
sonmez99 arkadaşlar yüklerken stadları e_text e yükleme yapar iken aşağıdaki şey çıkıyo ve yapamıyorum... nedendir...
ermiss o sorun uyarısı değiljki ok diceksin ondan sonra files save as dicen data atıcıan save ettiğini o kadar
Yasin KAYA Orjinal Mesajı Yazan: ermiss o sorun uyarısı değiljki ok diceksin ondan sonra files save as dicen data atıcıan save ettiğini o kadar yanlış bilgi vermeyelim.o kısmen bi hata uyarısı.hiç bi dosyanın importlanmadığını gösterir.o halde save as demenin pek bi mantığı yok. Orjinal Mesajı Yazan: _Sniper_ e_text e importlarken GGS ile importla sorun çıkmaz arkadaşımın dediği gibi GGS ile bi sorun çıkmaz.GGS ve DKZ dosyalara farklı isimler veriyo.benim hatam ise ikisini de farklı dosyalar kullanarak import etmem.kusura bakmayın artık.ama iki tane küçük dosya için de DKZ ile uğraşılmaz yani :D
Zombie Ali Orjinal Mesajı Yazan: KaYaSiN 86 izin aldılar arkadaşım merak etme.zaten hem benim adımı hem de bizim sitenin adını kullanıyorlar.ayrıca benim konumun linki de ekli oraya.yani hiç bir şekilde aykırı bi durum yok.yine de haber verdiğin için teşekkürler. Önemli Diil!
mehmedinho50 Yasin kardes Hüseyin Avni Aker ne durumda, baslicam demistin basladinmi ????????? Basladiysan suanki durmunundan bir ss atabilirmisin bir zahmet, ;) hadi sana kolay gelsin basarilarinin devamini dileriz
anatolian amigo Ya arkadas, anormallik bir sey var. DKZ studioyu kullaniyorum ve Ali samiyen dosyalarini import ettigim zaman probleme yok, butun dosyalar importleniyor. Amma Sukru Saraçoglunun dosyalari için import ederkene, DKZ hiç bir sey importlamiyor. Neden acaba ???
_wolff_ Yasin abi bende Harp Stadium Builder hata verio da cortona_control.dll dosyasını istio varsa pmden yada burdan verirmisin?