Lvnt_Asn daa cok war cok 4 gün war daa gec gec bitmes :)ayrıca oyun kac mb bilen warmı ama kesin bilen warmı ????
pctech Resmi açıklamaya göre demo oyunun çıkış tarihinden yaklaşık 2 hafta önce çıkacak. Bu durumda 14 Eylül 2006 tarihinde demoyu bekleyebilirsiniz.
..Nicklas.. yaw erken çıkıp hata dolu bir oyun mu olsun yoksa geç çıkıp süper bi oyun mu olsun sabır sabır sabır...
halitnarin arkadaşlar tsl türkiye ligi 7-8 maç sonra beni oyundan atıyor yardımcı olabilir misiniz?iyi akşamlar.
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: CutepoisQn fifa 07 forumu sanırsam yannısmı geldik hönk ????:P yok doru arkadaş yannış yere yazmış
morinho abii çıldırcam ya hem 4 gün war hemde demoda chelseam yok offf be ea naptın o bayern münih orda duruo ya çıldırdım yaww chelsea yok :(:@
David3000 demoya koymuşlarsa ea nin bildiği bişey vardır diyecem ama bayern görünürdü bişey yok:D ve orda Türk takımı olsa bir başka keyfi olurdu bizim için
RaphaeLmiX abi öyle deme yine ii takım eğer barca maçını kast ediyorsan orda 5-4 ile yedekle çıkmak zorundaydı çoğu sakattı ondan.. :D yoksa ii takım ayrıca demoya gelicek olursa bence barca,chelsea,milan,Bayern ve Arsenal olucak gibi..
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: TuNcc demoya koymuşlarsa ea nin bildiği bişey vardır diyecem ama bayern görünürdü bişey yok:D ve orda Türk takımı olsa bir başka keyfi olurdu bizim için bizim icin. bizim keyfimizimi dusuncekler o kadar takim war:)
David3000 abi tamam da hiç transfer yapmadımı tabi takip etmedimde ballack gibi adamı elden kaçırıyolarsa eğer o takımın demoya koymaları saçma ve ben Türk takımı olması taraftarıyım
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: TuNcc abi tamam da hiç transfer yapmadımı tabi takip etmedimde ballack gibi adamı elden kaçırıyolarsa eğer o takımın demoya koymaları saçma ve ben Türk takımı olması taraftarıyım +1 vee,bence demo aksama doru cıkıo.ea downloader sitesinde guncellemeler var.yeni seyler eklenmis.belki aksama...neden olmasin?..