Selamlar arkadaşlar,
Takımlar iyi seçilmiş sadece Arsenal yerine bende başka bir Tk.olsun isterdim ama biliyorsunuz dur Arsenal yeni satdında oynayacak bundan dolayı Demop ya da koydular.
Bunun haricindeki Tk.lar bence olması gereken en iyi Tk.lar Olimpic Lyon dahil Fransa da tek takım Lyon..
Barcelona iyi transferler yaptı ama hala Tk.olamadı bu sene geçen seneden daha sönük geçecektir barça için, erken belki ama görüntü bu, son maç sevilla dağıttı barça yı, iyi de oldu hani..
Türk Tk.larının olmamasına şaşırmadım, bu çok fazla olurdu..
BUNLARIN DIŞINDA BİR HABER DE BEN VERİYİM, MUHTEMELEN DE OLACAK.
Arkadaşlar,
Biliyorsunuz bu sene Lig sayısı arttı, Stadlar arttı ve TSL.miz var oyunda.
Fifa06 da 42 stad vardı, 51 veya 52 stad'a çıkacak bu demek oluyor ki yeni stadlar ilave edilecek bir çoğunuzun bundan haberi var.
Dün EA Sitesi Forumunu dolaştım konuyla ilgili bir mesaj açılmış ve yeni stadlar eklenecek deniyor, bunlardan sevindirici olan Şükrü saraçoğlu olma ihtimali yüksek.
Galatasaray Atatürk'te oynayacak..Atatürk stadı zaten vardı..Şampiyonlar Ligi 2004_2005 den sonra..
Bunun haricinde,
Maracana Stadium
celtic Park Stadium
baya yeni stadlar eklenme ihtimali yüksek elbette ilk defa Şükrü Saraçoğlu inşaallah.
42 stad dan, 51 veya 52 stad olacağını düşünürsek 9 veya 10 stad ,ilave edilecek
sevindirici bir haber bu...
Herkese hayırlı olsun, ayrıca da son video yu izledim Turkcell Super League olacağını hepimiz biliyoruz artık...