MacTavish Orjinal Mesajı Yazan: W0LF Man.Utd ve R.Madrid "bildiğim" kadarıyla PES ile anlaşmalılar.Stadlarında filan hep PES'in reklamları var... peki noolcak onlar fifa 07 de olmıcak mı?
W0LF **Yok olacak tabikide demo için PESle filan anlaşıyorlar.Büyük ihtimal PES'in demosunda Madrid ve Man.Utd olacaktır...**
_FT_9 Ya keşke tek türk takımı olarak galatasarayı koysalardı yada fenerbahçeyi (fenerbahçei koymalarını demo ya hiç istemem)
_FT_9 ha wolf abi ben ea nın sitesinden Berkkan9 ya abi bana biraz ingilizce öğretsene komik ola bilir ama neyse
W0LF Orjinal Mesajı Yazan: DjKaAaN95 ha wolf abi ben ea nın sitesinden Berkkan9 ya abi bana biraz ingilizce öğretsene komik ola bilir ama neyse Ben çok biliyorum ya:D:D:D:D
phatuphatu bence de ses dosyaları çoğaltıo yamanın boyutunu World Cup ın hem spikerli demosu hem spikersiz demosu vardı biri 350 biri 60 MB dı
bart_ Ben beklerim Lite versiyonunu,yok herkes harika bi demo derse indiririm:) ama galiba büyük ihtimal Lite Versiyonunu beklerim..
_FT_9 Orjinal Mesajı Yazan: W0LF Orjinal Mesajı Yazan: DjKaAaN95 ha wolf abi ben ea nın sitesinden Berkkan9 ya abi bana biraz ingilizce öğretsene komik ola bilir ama neyse Ben çok biliyorum ya:D:D:D:D ya olsun eanın sitesinde gördüm gene biraz biliyon öğretsene msn de lütfennn ea ya üye oldum ama çok ingilizce bilmiyorum belki biraz yardımcı olursun
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: NeW_YoRK_YaNKeEs umarım çıkar ;) İNŞ! 29 agust.dami cikio,yoksa 1 eylul?..
immortalmare Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: NeW_YoRK_YaNKeEs umarım çıkar ;) İNŞ! 29 agust.dami cikio,yoksa 1 eylul?.. ne fark ederki yeterki çıksın arada 2 gğn var zati
RaphaeLmiX Orjinal Mesajı Yazan: immortalmare Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: NeW_YoRK_YaNKeEs umarım çıkar ;) İNŞ! 29 agust.dami cikio,yoksa 1 eylul?.. ne fark ederki yeterki çıksın arada 2 gğn var zati haklısın bu arada sen alanyada mı oturuyorsun??