Şu demo konusu yüzünden kaç kişi daha banlanacak, sakin olun biraz kendinizi ne diye üzüyorsunuz bu kadar, KERİM açıklama yaptı ya yetmiyor mu?
Ben şahsen Demo dan fazla bir şey beklemiyorum, şimdi bir çok arkadaş sabırsızlık gösteriyor ama Demo bu arkadaşlar Full oyun değil bu güne kadar bizler hep X BOX'ın videolarını ve resimlerini screnlerini gördük bakın göreceksiniz PC hiç de beklediğimiz gibi olmayacak göreceksiniz,
Bir kaç yeni değişikliği DEMO da göreceğinizi mi sanıyorsunuz, asla..
DEMO klasik EA demosu olacak, Örneğin, Bir filmin Fragmanını düşünün ve DÜŞÜNÜN.
Canınızı sıkmayın ve kendinizi üzmeyin, bekleyelim Full oyun çıksın.
Kendinize iyi bakın, kafayı boş yere takmayın.Biraz rahatlayın Full oyunda Turkcell Super League var bunu düşünün ve sabır gösterin.
Saygıla...