Eagle_Claw 1000.msjımı demoyu oynadım süper oynanılabirlik şutlar herşey süper diyerek atmak isterdim ama nasip değilmiş:(?
Peshayat Orjinal Mesajı Yazan: morinho bütün fifa 07 demo linkleri suan test aşamasında heralde we 4 5 arasında inşallh çıkıcak Ea canada 1 eylül olarak açıkladı Ea polonya 6 eylül dior Oyunu Kim Çıkarıcak Ea Canada o zaman sorun yok Dogru Bu aksam burda 16:30 da cikmasi lazim demonun
Peshayat Orjinal Mesajı Yazan: morinho umudum tükendi bu gecede çıkmassa çıldırcam:( kardes bu gece orda cikicak buranin saatine gore yani 16:30 da cikicak
erims91 yahu hala ea polonya diyosunuz arakadaşlar.o site yetkili bi site deil bu 1. 1 eylül saat 16:30 dedilerse o zaman kanada ya göredir.bekleyelim biraz bu 2.ayrıca bu demo full oyun değil bu kadar kendinizi kasıp heyecan yapmayın.alt tarafı oyun stilini görücez bu demoda o kadar bu 3.ayrıca ea.fi.. bilmemne de yazanlar da adminlerin dışındaki yazanların yazılarına inanmayın.çünkü adminler dışındakiler senin benim gibi adam.bi yetkisi yok.orda da millet bişey bilmiyo atıp tutuyo.bu da 4 olsun bari. oh be içim dışıma çıktı laf anlatana kadar.:o bence demo çıkana kadar da pek bişey yazmayalım buraya.çok önmeli değilse. teşekkürler okuyan arkadaşlara.:cool:
Bobo_ **EA yetkili admini**,1-2 hafta sonra olarak açıkladı. evet yetkisi olmayan kişiler açıklamış haklısın;)
morinho Orjinal Mesajı Yazan: HuZZe_ToKaTT EA yetkili admini,1-2 hafta sonra olarak açıkladı. evet yetkisi olmayan kişiler açıklamış haklısın;) tmm o zman açıklamışta o zman resmi linki wer yazının olduğu görmek istiyorum artık bir demo bu kadarda beklenmezki
morinho Orjinal Mesajı Yazan: erims91 yahu hala ea polonya diyosunuz arakadaşlar.o site yetkili bi site deil bu 1. 1 eylül saat 16:30 dedilerse o zaman kanada ya göredir.bekleyelim biraz bu 2.ayrıca bu demo full oyun değil bu kadar kendinizi kasıp heyecan yapmayın.alt tarafı oyun stilini görücez bu demoda o kadar bu 3.ayrıca ea.fi.. bilmemne de yazanlar da adminlerin dışındaki yazanların yazılarına inanmayın.çünkü adminler dışındakiler senin benim gibi adam.bi yetkisi yok.orda da millet bişey bilmiyo atıp tutuyo.bu da 4 olsun bari. oh be içim dışıma çıktı laf anlatana kadar.:o bence demo çıkana kadar da pek bişey yazmayalım buraya.çok önmeli değilse. teşekkürler okuyan arkadaşlara.:cool: bakalım gece neler olucak doğumgünü süprizi werir inşallh ea 00:00 dan sonra bana:(
Bobo_ söylediğim topic silinmiş.zaten kilitlenmişti. inşallah verir ama,ea canadaya göre bekliyosan saat 02:30'a kadar beklemen gerek.ben bekleyeceğim:) bu gece çıkmazsa,7-8 eylül diyolar.
exiting Orjinal Mesajı Yazan: morinho Orjinal Mesajı Yazan: erims91 yahu hala ea polonya diyosunuz arakadaşlar.o site yetkili bi site deil bu 1. 1 eylül saat 16:30 dedilerse o zaman kanada ya göredir.bekleyelim biraz bu 2.ayrıca bu demo full oyun değil bu kadar kendinizi kasıp heyecan yapmayın.alt tarafı oyun stilini görücez bu demoda o kadar bu 3.ayrıca ea.fi.. bilmemne de yazanlar da adminlerin dışındaki yazanların yazılarına inanmayın.çünkü adminler dışındakiler senin benim gibi adam.bi yetkisi yok.orda da millet bişey bilmiyo atıp tutuyo.bu da 4 olsun bari. oh be içim dışıma çıktı laf anlatana kadar.:o bence demo çıkana kadar da pek bişey yazmayalım buraya.çok önmeli değilse. teşekkürler okuyan arkadaşlara.:cool: bakalım gece neler olucak doğumgünü süprizi werir inşallh ea 00:00 dan sonra bana:( ooo doğum günün şimdiden kutlu olsun abicim
erims91 daha önce çıktı.belki şimdi de çıkar.bn zaten uykum yok diye yatmıyom yoksa bu saati beklemem demo için.
Peshayat Orjinal Mesajı Yazan: cankanft Gecenin 3'ünde demo'mumu çıkar arkadaşım,boşuna beklemeyin bence... yaw türkiyeyle Kanada arası 7 saat gece deil burda