Orjinal Mesajı Yazan: Galatasaray SK
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: HuZZe_ToKaTT
vee,vee,ve...
demo bu hafta çıkmıyor,kesinleşti.herkese iyi günler.
http://www.fifa.imro.pl/
İyi bende yazıyorum buraya fifa 28 eylülde çıkacak.Arkadaşlar onlarda normal siteler.Fifa Polonia dahil.Millet FIFA Polonia'yı resmi bişi zannediyor.Halbuki orasıda aynı SCN gibi bir site.Bence bu gece çıkacak.Çünkü EA hep demoları gece çıkarıyor...
aynen katılıyorum.ilk defa şindi baktım neymiş bu polonya, nedir bunnarın olayı diye.bunlar soccercenter ın polonya versiyonuymuş.yani polonyalıların yaptıı bi
fifa fan sitesi.ayrıca sağda aşağıda da her ülkenin bu tür fan sitelerini vermiş.burası da var.hiç bi resmiyeti yok bu sitenin.adamlar uyduruyo.tutarsa tutuyo.biz ne biliosak onnarda onu biliyo.
edit:arkadaşlar polonya versiyonu deyince yanlış anlamayın bi bağlantı yok.(heralde)