RuBeLLiOuS ufffffffffffffffffffffffffff fifa sızlıktan ölücesssssssssssssssssssssss kıyamet gibi bişi ilk defa bu kadar çok gün fifasız kaldım 37 gün oluyo fifa 06 bozulalı
muzzy..! amaan 4 saatte indiricem de sonra beğenmeyip silicem :D olacağı bu ama yine de merak ediyor insan belki bi gelişme vardır diye
morinho beyler kanadayla saat farkı 10 saatmiş ea canada ne zman çıkarıcak bilmiorz ama her türlü şey olabilir umudu kesmeyin her an bi süpriz gelişme olabilir
Bobo_ Orjinal Mesajı Yazan: morinho beyler kanadayla saat farkı 10 saatmiş ea canada ne zman çıkarıcak bilmiorz ama her türlü şey olabilir umudu kesmeyin her an bi süpriz gelişme olabilir 10 saat? zaten world cup demoyuda gece yarılarında kaç saatte indirmiş,beğenmemiş silmiştim.yazık zamana.
morinho beyler buraya bakın tıkla üyelik ister henüz bir bilgi yok değiştirdiler orayı 1 eylüldü ama saat flan da yoktu 16:30 a inandık ama saat yoktu zaten burda süpriz bişeyler olabilir bugün
FaRCoN Orjinal Mesajı Yazan: muzzy..! amaan 4 saatte indiricem de sonra beğenmeyip silicem :D olacağı bu ama yine de merak ediyor insan belki bi gelişme vardır diye +2007
Bobo_ Orjinal Mesajı Yazan: morinho beyler buraya bakın tıkla üyelik ister henüz bir bilgi yok değiştirdiler orayı 1 eylüldü ama saat flan da yoktu 16:30 a inandık ama saat yoktu zaten burda süpriz bişeyler olabilir bugün bu konu ne zamandır var zaten.bence bugün çıkmaz.üzgünüm
Bobo_ Orjinal Mesajı Yazan: ManiacMete_ Ben bu hafta herhangi birgün çıkacağını gördüm. faldamı gördün?
Anxiety Orjinal Mesajı Yazan: HuZZe_ToKaTT Orjinal Mesajı Yazan: ManiacMete_ Ben bu hafta herhangi birgün çıkacağını gördüm. faldamı gördün? Yarım saattir bütün üyeleri sinir ettiğin gibi beni de sinir etme :mad:
venkata_1912 Orjinal Mesajı Yazan: HuZZe_ToKaTT vee,vee,ve... demo bu hafta çıkmıyor,kesinleşti.herkese iyi günler. http://www.fifa.imro.pl/ cok iyi bir haber oldu ben de tam umudumu kesmishitim :) :) :)
Kerim kesin bi tarih yok eylül içinde denmiş bugünde olur yarında haftayada ama ben polonya sitesine inanırım geçen sene verdikleri tüm bilgileri doğru çıkmıştı yani 15 eylül demonun çıkış tarihi hem bu kadar kasmayın sonra hayal kırıklığı yaşarsınız her sene ea bunu yapıyor şunu yeni yaptık bunu yeni yaptık alıp oynuyorsun oyunu bir önceki oyundan çok fazla bir farkı yok
Bobo_ Orjinal Mesajı Yazan: Kerim kesin bi tarih yok eylül içinde denmiş bugünde olur yarında haftayada ama ben polonya sitesine inanırım geçen sene verdikleri tüm bilgileri doğru çıkmıştı yani 15 eylül demonun çıkış tarihi hem bu kadar kasmayın sonra hayal kırıklığı yaşarsınız her sene ea bunu yapıyor şunu yeni yaptık bunu yeni yaptık alıp oynuyorsun oyunu bir önceki oyundan çok fazla bir farkı yok +1