Ehehe bize de oldu aynilari.
Hatta Forzabesiktas'ta "Takim ligten cekilsin" diye bir kampanya turunden birseyler baslamisti 03/04'te.
O sene de aynilari bize oluyordu.
Her sene birilerine oluyor bu.
Rakiplere yapilirken herseyi hakli bulup, kendine aynilari yapilinca boyle davranmamalisiniz.
Gecen haftaki Galatasaray macinda da benzerleri Galatasaray'a yapildi. Her takima oluyor boyle seyler.
Baskasina olunca hos, fenere olunca kaka.
Olmaz ama.