Orjinal Mesajı Yazan: Makaay
kuddusi yönetiyor macı korkuyorum valla,puan kaybı gelebilir...
kuddusi ve yardımcıları beklediğim gibi ettiler macın içine.verilmeyen nizami bir golümüz var,sakaryanın ilk golü bariz ve cok acık bir sekilde ofsayt.tuncay gole gidiyor en son adam indiriyor tuncayı sarı kart cıkıyor.yerler macın yorumunu.haluk ulusoy ligine hos geldiniz.transfermiş,bilmemneymiş ne gerek var bunlara.Allah hepsinin cezasını versin...