ilk yarı zevksiz bir mac oldu.kerim ve tümer ile ikişer pozisyonumuz var baska da pek bişey yok aklımda kalan.sakaryasporunda öf ne kactı denecek bir pozisyonu yok ama akıllı oynuyorlar.cangele zaten 2 sene önce fm de kesfettigim bi adam cok iyi oyuncu :) hakeme gelince ilk yarı tuncay ile attıgımız nizami bir gol ofsayt gerekcesi ile iptal edildi,yardımcı hakemi Allah'a havale ediyorum,bunun dısında skora tesir edecek bir hata yoktu.lugano saglam bir oyuncu.bek bek diye isyanlardayız ama macın en göze batan adamlarından birisi ümit digeri kerim,tabi bu mac ölcü olamaz...