Zico: "Bu skoru hak etmedik.."
Fenerbahçe Teknik Direktörü Zico, Sakaryaspor karşısında iyi oynamalarına rağmen, maçı kaybettiklerini söylerken, "Takımın, bu skoru hak ettiğini düşünmüyorum" dedi..
Zico, Sakaryaspor maçının ardından düzenlediği basın toplantısında, maça çok güzel başladıklarını ve birbiri ardına ataklar geliştirdiklerini ifade ederek, şöyle devam etti:
''İlk yarı gol bulamadık. İkinci yarıda golü bulup rahatlama amacındaydık, ancak beklemediğimiz bir anda gol geldi. İkinci yarıda takımın ilk yarıdaki görüntüsü yoktu. Takımın, bu skoru hak ettiğini düşünmüyorum. Sonuçta kaybettik. Rakibimiz pozisyonlardan bizden daha iyi yararlandı. Bulduğu pozisyonları değerlendirdi. Dört pozisyondan ikisini gol yaptı. Biz 20 pozisyon bulduk. Fakat istediğimiz sonucu alamadık.''
Forvet eksiklerini gidermek için iki oyuncu transfer ettiklerini kaydeden Zico, ''Önemli olan forvetin topu kaleden içeriye sokmasıdır. Bu amaçla transfer yaptık. Oyuncularım maça çok iyi motiveydiler. Lugano'nun performansı iyiydi'' diye konuştu.