Orjinal Mesajı Yazan: Makaay
Enteresan olan ne biliyor musunuz? gecen sene fener anelkanın nizami olmayan golüyle skoru 2-0dan 2-1 e getirdiğinde biz bir goldür sonucta 3 tane daha nizami gol atıp almısız macı dedik.ama rakip takım sempatizanı arkadaslar o gol konyanın konsantresini falan bozdu dediler.bugün de o zaman 2.dakikada gelen gol konyanın oyun planından konsantresine kadar herşeyini bozdu.
hakem macın içine etmiş diyorsunuz,besiktas aleyhine yapılan tek yanlısı 25 metreden hatalı bir frikik vermesiki kacırdım ben bu pozisyonu,sizlerin dediğine göre yorumluyorum.bu durumda bir besiktaslı nası hakeme tepki gösterir anlamak mümkün degil.
sizler değilmiydiniz ilk hafta macında emre toraman appiah'ı bictiğini söylememize ragmen görmezden gelen?sizler değilmiydiniz hemen ertesi pozisyonda emre toramanın appiah'ın üzerine yürümesini dogal karsılayan?ve sizler değilmiydiniz appiah'ın cezasını dogru bulan-az bulan-appiah takımdan gitmek istiyor falan diyen? simdi burada toramana yapılanı verseydi o da sinirlenmez yapmazdı falan diyorsunuz normal karsılıyorsunuz.nerede kaldı objektiflik?
küfür olayına gelince,besiktas taraftarı türkiyenin en küfürbaz taraftarı bu bariz sanırım.bu sene baya baya önlendi küfür inönüde takdir etmemek mümkün degil.ama her hoslarına gitmeyen kararda küfür ederseniz ne anlamı kalır bu olayın? bir düşünün ya siz hakemsiniz ve binlerce kişi size küfür ediyor,size küfür edenlerle aynı ortamda olmaktan onların bu insanlık dısı hareketlerinden utanmazmısınız?bu adamlar eve gidince karısının,kızının,oglunun yüzüne nasıl bakıyor hiç düşündünüzmü? evet bazen doluyoruz ama hakim olmak zorundayız kendimize.ligin ilk haftası bülent demirlek rezil etti fener macını,fener taraftarı sıfır küfür ile "bülent gol gol gol" vb tezahüratlar esliginde eleştirdiler hakemi.olması gereken budur.dakika 90 olmus besiktas taraftarı fenere küfür ediyor.buna verilecek ismi herkes biliyordur sanırım.bu kadar kücük düşürmesin bence kimse kendini...
1- O gunku hata ile bugunku hata arasinda daglar kadar fark var, onda Anelka resmen ribaunta cikar gibi cikti, yani TV'de izlerken gordum bunu, tekrarsiz anladim elle oldugunu + itirazdan Ceyhun kirmizi gordu, takim bir de eksik kaldi. Oysa bugun hakem yaptigi 3 olumcul hatayla Konya'nin dagilmasini engelledi. Sirasiyla gol pozisyonundaki frikik, Delgado'nun cok uygun bir frikik noktasinda bariz faulle dusurulmesinin es gecilmesi, Ibrahim'in atilmasindan once ona yapilan faulun es gecilmesi olarak yazabiliriz bunlari.
2- Tek degil, Besiktas aleyhine 3 tane, sonuca etki edebilecek hata yapti. Saydim az once.
3- Emre orda evet faul yapti da, hakem bugun nasil Toraman'i direk adama giriyor, niyeti bozuk diye attiysa, o gun de kafaya niyetlenen Appiah'i, duzgun vuramasa bile kafaya niyetlendi diye atti. Ha, hakem onu tokat sanmis falan.. O ayri.. Ama Appiah, cezayi haketmisti buldu. Ve zaten Emre'nin Appiah'i bicmesi de kirmizi kart degildi. Appiah topuk pasi verdi, Emre yere basan tek ayagina darbe vurdu, Appiah dustu. Kirmizi degil bu. Bence Appiah'a verilen ceza az dogru, zira sahada oyle yumruk, dirsek, kafa; bunlar en az 4-5 mactan baslamali. Nobre & Bekir olayi da dahil.
4- Kufur olayinda haksiz degilsin. Acikcasi ben Inonu'de milyonda bir mac kaciririm, ve kufur etmekten zevk aliyorum bu dogru. Ama kufur sadece bizde edilmiyor. En cok biz ediyoruz tamam, ama sadece biz degil.
5- Madem ilk haftaya donduk ve hakem hatalarindan bahsediyoruz, ilk haftada Aurelio kaleciyle karsi karsiya olan adami mac 2-0'ken indirmisti. Herkes %1000000 penalti dedi. Ki oyle. Eger o karar verilseydi -ki hakem gordu bence, vermeye yemedi- mac buyuk ihtimalle 2-1 olacak ve 11'e 9 devam edecekti. Hersey olabilirdi.
Neyse, Turkiye'de yasiyoruz, hakem olaylarini yazsak 478498234 sayfalik bir baslik olur, konus konus bitmez..