Her zamanki gibi mactaydım. Yorum yapılacak fazla bir şey yok zaten, yeterli sayıda yorum yapılmış.
Ancak şu konudan hiç kimse bahsetmemiş; ibrahim toraman ın kırmızı kart gördüğü pozisyonda hakem önce kırmızı kart göstermek isteyim elini alt cebine attı. sonra vazgeçti, göğsündeki cebe götürdü elini. çıkardığı kartın sarı kart olduğunu zannederek kartı gösterdi. Böylece haybeye bir kırmızı kart gördük.
Ayrıca Ricardinho nun en antremansız hali bile deliye beş basar. takımda en eski o kaldı, bir de kaptan kesildi başımıza. şimdi sen i.üzülmez ile dünya standartlarında bir yıldızı karşılaştırabilirmisin sayın tigana?
(erman toroğlu gibi yazdım canım :)