bilioz xbox oldugunu mrk etme ;) :) arkadas demiski "pc dede grafikler bu gördüğümüz xbox 360 grafikleri gibi olur ne dersin ???" demis sende "işte o zaman ekran kartları değişlmesi gerek...
ne dersin?"demissin bende benimki bu bu deistirmeye gerek yok ama yinede yakalayamayız manasında dedim annadın ????????? insallah :D