Böyle görüntü kalitesini bilgisayardan görmek çok zor arkadaşlar. Sadece ekran kartı almakla ya da ram yükseltmekle olacak iş değil. Farkındaysanız xBox,ps2 gibi makinalar sırf oyun için hazırlanmış makinalar. Onlardaki kaliteyi bilgisayardan beklemek tabiki mantıklı. Lakin onların da satılması lazım öyle değil mi ?
Ayrıca komiklik olsun diye bile olsa konu başlığı hoşuma gitmedi...