PanterYusuf ne render'i ya, hem ne alaka hahaha adamlar render la kalitesini mi belirleyecekler hey allahim sabir :) biz burda XBOX360 hakkinda konusuyoz PS2 hakkinda degil, xbox 360= 360 BIT !!!!!!!
RaphaeLmiX Orjinal Mesajı Yazan: DjKaAaN95 arkadaşlar türkiye takımlarının resimleri ne zaman çıkar 2006 da çıkmıştı onu bilmemiz için EA de çalışıyor olmamız gerek çünkü EA açıklama yapmicak fazla ve ekran görüntüsü bile az bu sene.. ondan beklicez ;)
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: NeW_YoRK_YaNKeEs Orjinal Mesajı Yazan: antonio_cassano yaw kaç kere diyecez xbox360 resmi KOY-MA-YIN biz bu oyunu pc de oynayacaz:mad: o zaman sen buraya bişey yazma unutma başlıkta "Xbox360 Ekran Görüntüleri" diyo?!?!? sen o zaman buraya girme... :cool: bişey sorcam bu sitede binlerce üye var kaç taneniz oyunu xbox360 da onayacak?
RaphaeLmiX belkide kimse ama bu ekran görüntülerini koymicaz anlamınada gelmez ;)sonuçta görüntü ve fifa07 vs...
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: NeW_YoRK_YaNKeEs belkide kimse ama bu ekran görüntülerini koymicaz anlamınada gelmez ;)sonuçta görüntü ve fifa07 vs... o görüntü pc değilse bize ne?
RaphaeLmiX Orjinal Mesajı Yazan: antonio_cassano Orjinal Mesajı Yazan: NeW_YoRK_YaNKeEs belkide kimse ama bu ekran görüntülerini koymicaz anlamınada gelmez ;)sonuçta görüntü ve fifa07 vs... o görüntü pc değilse bize ne? bari bide bize ne deme banane de diğerleri karşı çıkmıyor ve memnunlar sende saygı duy biraz... memnun değilsen konuya girme bile...