typhlosion Orjinal Mesajı Yazan: antonio_cassano Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR hergün derler gözlerin kan çanağına dönmüş bıktım artık bıktımmm.. :eek: Sizinkilerle bizimkiler aynı kafa valla. Annem gelir yanıma "Yine gözlerin kan çanağı olmuş" der. Bende aynı senin gibi "bıktım artık bıktımmm".. banada diolar yeter 5 senedir aynı laf bende diorm kör olayımda kurtulun :D
intern **size kör diyene siz de şaşı deyin. (körle yatan hesabı, ince bir küfür..)Ama sakın bunu aileye yöneltmeyin, babalar çok zekidir.** ***intern***
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: antonio_cassano banada diolar yeter 5 senedir aynı laf Sana yine 5 yıldırmış, bana 8 yıldır:(...
cracks Orjinal Mesajı Yazan: intern size kör diyene siz de şaşı deyin. (körle yatan hesabı, ince bir küfür..)Ama sakın bunu aileye yöneltmeyin, babalar çok zekidir. ***intern*** oldukça iyi:D yapmıştım ama
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: intern size kör diyene siz de şaşı deyin. (körle yatan hesabı, ince bir küfür..)Ama sakın bunu aileye yöneltmeyin, babalar çok zekidir. ***intern*** Bu harika yaa !! Gözlüklü olsaydım kesin kullanırdım bunu ;) :o
The Patriot Maçta genelde arkadaşlarım Tomas Jun derler. Tip olarak Tomas Jun"a benzetiyolarmış.Saçım biraz daha uzarsa tam Jun olurmuşum.Öle diyolar.(ki bana kalırsa alakam yok)
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RoNaLDo Bu harika yaa !! Gözlüklü olsaydım kesin kullanırdım bunu ;) :o düz mantıkla gidersek ben gözlüklüyüm ben kullanabilirim öyle mi :P
ozman89 Banada allah sağlık versin arkadaşım hüseyin ozmın diyip duruyo (viledemir osman mı dır nedir bi futbolcu varya o işte):D:p
juzam bana genelde tanımadıklarım lan diyolar bende dönüp banamı dedin diyorum evet kardeş deyip bide sırıtıyolar hım deyip allah ne verdiyse giriyorum ama son olaydan sonra pardon birader demeye başladılar efendim diyerek daha insancıl bir yaklaşımda bulunuyorum.
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: juzam bana genelde tanımadıklarım lan diyolar bende dönüp banamı dedin diyorum evet kardeş deyip bide sırıtıyolar hım deyip allah ne verdiyse giriyorum ama son olaydan sonra pardon birader demeye başladılar efendim diyerek daha insancıl bir yaklaşımda bulunuyorum. Ne güzel anlatmışsın :D
cracks Orjinal Mesajı Yazan: juzam bana genelde tanımadıklarım lan diyolar bende dönüp banamı dedin diyorum evet kardeş deyip bide sırıtıyolar hım deyip allah ne verdiyse giriyorum ama son olaydan sonra pardon birader demeye başladılar efendim diyerek daha insancıl bir yaklaşımda bulunuyorum. e o burun bi şekilde yamuldu dimi :D