Orjinal Mesajı Yazan: intern
size kör diyene siz de şaşı deyin. (körle yatan hesabı, ince bir küfür..)Ama sakın bunu aileye yöneltmeyin, babalar çok zekidir.
Bu ince göndermenin tüm hakları bana aittir. İzinsiz giydirilmesi, kapak yapılması yasaktır.
Copyright © 2006 :)
***intern***