Evde bilgisayarla çok haşır neşir olduğumdan annem bana yaşayan ölü der :o
Okulda da 6 veya 7. sınıfta lakabım Atom Karınca idi.Boyum çok kısaydı o zamanlar birazda iyi top oynardık + kafada çalışınca böle bi lakap takmışlardı.
Lisede de bir lakabım vardı ama alay konusu olabileceğim ihtimali ile belirtmek istemiyorum.Yukardakilerle idare edin.