ben bi kere hocayla alay ettiğim için "Camet" diyolardı bana..Olayı anlatmayım şimdi uzun olur ;)
Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko
bizim mahallede benden büyük bi ali var.işte biz dısarda maç yaparken filan karısıyodu biri ali dedimi ikimizde bakıyoduk sonra ben "küçük ali" oldum o da "büyük ali"
Aynı durum bende de var ali..Bizim sınıfta benden yapı olarak daha iri bi samet daha var ben küçük samet oldum o da büyük samet :P