Orjinal Mesajı Yazan: mehmedinho50
Yorumlar icin cok sagolun arkadaslar,
Buyur speeed kardes KOnya update:

Beyaz cizgiler gördüm ben resimde o yüzden yapdim , ama yanlis ise söyle düzeltirim, birde coraplarda logo yoktu, bende yapmadim ;)
çok çok teşekkürler bide şuna yardım etsen hani derler ya su olmazsa hayat olmaz bana bu sorunun cevabı olmassa pes olmaz çünkü çok önemli
arkadaşım bu config dosyasını kendimizmi oluşturacaz.
arkaşım bide bütün takımların 2-3 tane elimde home away gk formaları var hepsini atabilirmiyiz oyuna eğer atar isek nasıl atacaz.
bu dökümandan sadece hepsinden 1 çeşit ekleyebiliyorum yardım edrsen çok ii olur
bide konyasporun resimdeki kaleci formasını yaparmısın?kusura bakma seni yorcam ama!
şimdiden teşekkürler
İYİKİ VARSINIZ