OK tearaway kardes sagol,
sey sana bir sorum olacak, ben bu beyaz cizgileri en iyi ve en kolay sekilde nasil cizebilirim, ben hep kalem tusuna basarak kendim yapiyorum o cizgileri, daha kolay yolu varmi bunun :confused: :confused: :confused:
mesela gs parcali formada kenarlarda o cizgiler siyah olacak ama ben yapamadim cünkü hep elim kayiyor :(